Hos Umrah Guiden gjør vi vårt beste for at våre kunder skal være fornøyde med sine kjøp. Vi forstår imidlertid at det noen ganger kan oppstå situasjoner som gjør at du ønsker å returnere en vare. Her finner du informasjon om våre retningslinjer for retur, reklamasjon, og refusjon
Før bruk
Les vilkårene nøye før bruk av produkter kjøpt gjennom Umrah Guiden.
Ved å åpne en pakke fra oss, aksepterer du våre salgs- og kjøpsbetingelser.
Sjekk pakken for skader ved levering. Eventuell reklamasjon angående skadet emballasje må meldes til transportselskapet ved mottak.
Om du mottar en vare som er skadet eller mangelfull, må Umrah Guiden varsles innen 7 virkedager. Dette gjøres ved å ta kontakt med oss per epost og tittelen “skadet/mangelfull vare” . Vær oppmerksom på at klager som ikke rapporteres innen fristen, ikke vil bli kompensert
Retur
Du kan be om retur av en vare innen 14 dager etter at bestillingen ble mottatt. Etter denne perioden vil vi dessverre ikke kunne behandle returer. Varen må returneres ubrukt og i samme tilstand som da du mottok den. Den originale emballasjen må være intakt, uten skrift eller merker. Ikke bruk tape eller skriv direkte på originalemballasjen. Varen vil bli avvist dersom den viser tegn til bruk som påvirker dens tilstand.
Slik returnerer du en vare
Send oss en epost med tittelen : “skadet/mangelfull vare”, etter mottatt bekreftelse og godkjent retur kan du returnere varen til oppgitt addresse. Sørg for at produktet er pakket godt inn med dempende materiale for å beskytte det under transport.
Refusjon
Refusjon for godkjente returer vil skje innen 7 virkedager etter at vi har mottatt og behandlet varen.
Refusjonen vil gjøres til samme betalingsmetode som ble benyttet ved bestilling, dersom dette er mulig.
Vi i Umrah Guiden ønsker at du skal være trygg og fornøyd med ditt kjøp. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice hvis du har spørsmål eller trenger ytterligere hjelp.